ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به سوی مواضع نیروهای متجاوز در استان «لحج» موشک توچکا شلیک کردند.

به گزارش مشرق، سرتیپ ستاد «شرف غالب لقمان» سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که نیروی موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، شب گذشته  با چند موشک «توچکا»، تجمع نیروهای متجاوز در پایگاه نظامی «العند» در استان «لحج» را هدف قرار دادند.

وی در گفت‌وگو با خبرگزاری رسمی یمن، «سبأ»، اظهار داشت: این پایگاه پس از رصد اطلاعاتی دقیق هدف قرار گرفت به ویژه که بر اساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای متجاوز قصد داشتند با تجهیزات کامل و بر اساس یک طرح دقیق به سوی «تعز» پیشروی کنند.

بر اساس این گزارش، نیروی موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در سایه تداوم تجاوز جنگنده‌های عربستان به یمن و درگیری‌ها در این کشور، به عملیات‌های خود علیه مواضع نظامی متجاوزان ادامه می‌دهند و امروز چندین کاتیوشا به سوی پایگاه‌های نظامی متجاوزان در استان «الجوف» شلیک کردند.

23 آذر گذشته نیز، نیروهای یمنی با شلیک یک موشک توچکا به محل تجمع نیروهای ائتلاف سعودی در جنوب غرب یمن، حدود 150 نظامی ائتلاف را کشتند و با این عملیات متجاوزان را غافلگیر کردند. زیرا این موشک به مرکز فرماندهی عملیات ائتلاف سعودی در منطقه «شعب الجن» در «باب المندب» شلیک شد و کاملا به هدف اصابت کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس